Po nestetih "dvobojih" v desettisocih km po Evropi me nihce ne premaga,
pa poglejmo ce res morem ...
Opis umetne inteligence, AI:
Janez Stefanec je znan slovenski tekmovalec v cestno hitrostnem motociklizmu, ki je bil se posebej aktiven v 80. letih prejsnjega stoletja. Njegova kariera izstopa po vidnih uspehih tako na domacih (jugoslovanskih in republiskih) kot tudi na mednarodnih tekmovanjih.
Kljucni mejniki in dosezki v njegovi karieri vkljucujejo:
Zacetek kariere (1985):
Svojo dirkasko pot je zacel izjemno uspesno leta 1985. Ze na svoji prvi dirki na dirkaliscu Grobnik je z motorjem Yamaha 1100F dosegel zmago.
Septembra istega leta je na dirki drzavnega prvenstva Jugoslavije na Grobniku osvojil 2. mesto.
Oktobra 1985 je na republiskem prvenstvu v dveh nastopih dvakrat dosegel 2. mesto.
Vrhunec kariere - Drzavni prvak (1986):
Leto 1986 predstavlja vrhunec njegove kariere, ko je z motorjem Suzuki 750R osvojil naslov drzavnega prvaka Jugoslavije v prestizni kategoriji TT-F1.
Naslov si je pridirkal na seriji petih dirk, ki so potekale na razlicnih dirkaliscih, vkljucno z Grobnikom, Slavonsko Pozego, Novim Sadom in Kraljevim.
Mednarodne izkusnje in razred 250 ccm:
Stefanec se je preizkusil tudi na mednarodni sceni. Leta 1987 je nastopil na zahtevni dirki svetovnega prvenstva TT - 200 milj Misana. Kljub padcu v zadnjem krogu je dosegel odlicno 19. mesto (zmagal je Britanec Paul Iddon), kar prica o njegovi hitrosti in vztrajnosti.
Tekmoval je tudi v tehnicno zahtevnem razredu 250 ccm z motorjem Honda RS 250. Z njo je nastopal tako na dirkah v Jugoslaviji kot tudi enkrat na dirki svetovnega prvenstva v Monzi, kjer pa po lastnih besedah ni dosegel vidnejsega uspeha.
Povzetek:
Janez Stefanec je bil torej uspesen in vsestranski dirkac, katerega kariero zaznamujejo hitri vzpon, osvojitev naslova jugoslovanskega prvaka v mocni kategoriji TT-F1 ter dragocene izkusnje iz mednarodnih tekmovanj, vkljucno s svetovnim prvenstvom TT in nastopom v razredu 250 ccm na svetovni ravni. Njegovi dosezki so pomemben del zgodovine slovenskega in jugoslovanskega motociklizma.
Lep pozdrav, Jani
vsak komentar je dobrodosel: info@jasico.si
In leta 1976, april 14.
In leta 2007, april 14.
In leta 2008, september 14.
In april 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In avgust 2009 z mojim ZX-6R (2006) na Madzarskem Pannonia Ring-u
Lap Tm: 2:17,333
In avgust 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In avgust 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In avgust 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In avgust 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In avgust 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In avgust 2009 na Madzarskem Pannonia Ring-u
DUCATI sport 1000 Classic (2006)
In maj 2010 z mojim DUCATI sport 1000 Classic (2006) na Madzarskem Pannonia Ring-u
Lap Tm: 2:21,513
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In maj 2010 na Madzarskem Pannonia Ring-u
In Avgust 2010, Ducati 1098
In september 2010 na Grobniku, Lap Tm: 1:42,380
In september 2010 na Grobniku, Lap Tm: 1:42,380
In april 2011 na Slovakiaringu, Lap Tm: 2:29,438
In april 2011 na Slovakiaringu, Lap Tm: 2:29,438
In Junij 2011 snemanje TV spota v Trstu
In Junij 2011 snemanje TV spota v Trstu
In Junij 2011 snemanje TV spota v Trstu
In April 2012, Yamaha FJ 1100
In June 2014, Transilvania tour, Yamaha FJ 1100
In June 2016, Yamaha FJ 1100
In September 2019, Yamaha FJ 1100
In June 2022, Yamaha FJ 1100
In September 2023, Ducati 1098 Streetfighter